سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]

مدرسه طلسم
یکشنبه 87/6/24 ::  ساعت 10:13 صبح

-

****ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ****

روزگار اما وفا با ما نداشت!

                                                             طاقت خوشبختی ما را نداشت !

***ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ***

حسن باران این است که زمینی ست، ولی آسمانی شده است

و به امداد زمین می آید حسن باران این است که مرا میبرد از خویش به عشق

 و مرا بر میگرداند از عشق به خویش شعر میخواند در گوش

 من آرام آرام هیچ میدانی این قطره که بر گونه ی زیبای

 تو ریخت از کجا آمده بود؟ از کدام اقیانوس؟ از کجای عالم؟

 و چه راهی پیموده ست در هوا ابر؟ هیچ میدانی

 این قطره که بر گوشه ی لبخند تو ریخت آه و اندوه کدامین ماهی ست

 که به تور صیاد افتادست؟ اشک لبخند کدامین ماهیست این قطره


¤ نویسنده: آدلا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 

:: کل بازدیدها :: 
4013

:: بازدیدهای امروز :: 
3

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

مدرسه طلسم
آدلا
من آدلا هستم و گل آفتاب گردون دوست دارم.رنگ صورتی دوست دارم وسکس دهانی

:: لینک به وبلاگ :: 

مدرسه طلسم

:: اشتراک درخبرنامه ::