سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کمترین حقى که از خداى سبحان بر گردن شماست این که از نعمتهاى او در راه نافرمانى‏اش یارى نباید خواست . [نهج البلاغه]

مدرسه طلسم
یکشنبه 87/6/24 ::  ساعت 9:49 صبح

 

-

تنها یه عشق

-

چند صباحی عشق ورزیدیم ، -

دل بستیم ،-

 گره  خوردیم و عاقبت گسسته خواهیم شد ،

تنهاخواهیم رفت و تنها  خواهیم ماند ،

کسی چه می داند :-

شاید در آن سوی مرگ نقش تنهایی به پایان رسد .

من گله از رفتن تو ندارم ولی ازرفتن تو فریاد ...-

از من آزرده مشو ،-

 می روم از خانه ی تو بدان عاشق و بی تقصیرم،

 تو اگر خسته ایی از دست دلم حرفی نیست ، امری کن تا بمیرم !!!-

باور کن بی صدا در باغ فریاد سر به زمان خواهم داد .-

www.shabnEGAR.IRANBLOG.COM


¤ نویسنده: آدلا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 

:: کل بازدیدها :: 
4021

:: بازدیدهای امروز :: 
11

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

مدرسه طلسم
آدلا
من آدلا هستم و گل آفتاب گردون دوست دارم.رنگ صورتی دوست دارم وسکس دهانی

:: لینک به وبلاگ :: 

مدرسه طلسم

:: اشتراک درخبرنامه ::