سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]

مدرسه طلسم
یکشنبه 87/6/24 ::  ساعت 10:9 صبح

می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی یاشه

                                             من باشم و تو باشی و یه شب مهتابی باشه

امشب می خوام از آسمون یاسای خوشبو بچینم

                                          امشب می خوام عکس تو رو تو قاب گلها ببینم

کاش بدونی چشاتو به صد تا دنیا نمیدم

                                         یه موج موهای تو رو به صد تا دریا نمیدم

کاش تو هوای عاشقی همیشه پیشم بمونی

                                       از تو کتاب زندگی حرفای رنگی بچینی

حتی اگه دلت نخواد اسمت تو قلب منه

                                  چهره ی تو ادم می یاد وقتی که بارون میزنه

امشب می خوام برای تو یه فال حافظ بگیرم

                                اگه که خوب نیومد به احترامت بمیرم

امشب می خوام تو آسمون عکس چشاتو بکشم

                                اگه نگام نکنی ناز نگاتو بکشم

می خوام تو رو قسم بدم به جون هر چی عاشقه

                                به جون هر قلب صاف به رنگ گل شقایقه

یه وقتی که من نبودم بی خبر از اینجا نری

                                بدون یه خدا حافظی پر نزنی تنها بری

وقتی که اینجا بمونی بارون قشنگ و نم نمه

                                هوای رفتن که کنی ،رنگ گلای مریمه

لطفانظرتون رو برام بنویسید


¤ نویسنده: آدلا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 

:: کل بازدیدها :: 
4018

:: بازدیدهای امروز :: 
8

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

مدرسه طلسم
آدلا
من آدلا هستم و گل آفتاب گردون دوست دارم.رنگ صورتی دوست دارم وسکس دهانی

:: لینک به وبلاگ :: 

مدرسه طلسم

:: اشتراک درخبرنامه ::