سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]

مدرسه طلسم
یکشنبه 87/6/24 ::  ساعت 10:5 صبح
 

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت

حققت تلخ است نه به تلخی تنهای

تنهایی سخت است نه به سختی جدایی

----

به هنگام باز کردن دریچه قلبت بهروی دیگران ،

به چشمانت بیاموز هر ابراز عشقی ارزش پذرفتن ندارد

وبه دلت بیاموز هردردستانت جایی ندارد

                                             

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد

                                             عجب از محبت من که دراو اثر ندارد

غلط است هرکه گوید دل به دل ر اه دارد

                                            دل من زغصه خون شد دل تو خبر ندارد 

                                                   

ازش پرسیدم ،چقدر منو دوست داری ؟

گفت :به اندازه ستاره های آسمون ،

به آسمون نگاه کردم دیدم آسمون ابرییه

                                         

با محبت وعشق تقدیم به تک گل بوستان زندگیم

                                     س م ا ن ه

                -

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Can U help me  can

                                       
 

                                              


¤ نویسنده: آدلا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 

:: کل بازدیدها :: 
4024

:: بازدیدهای امروز :: 
14

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

مدرسه طلسم
آدلا
من آدلا هستم و گل آفتاب گردون دوست دارم.رنگ صورتی دوست دارم وسکس دهانی

:: لینک به وبلاگ :: 

مدرسه طلسم

:: اشتراک درخبرنامه ::