سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تلخى این جهان شیرینى آن جهان است و شیرینى این جهان تلخى آن جهان . [نهج البلاغه]

مدرسه طلسم
یکشنبه 87/6/24 ::  ساعت 9:55 صبح

  ???? مرتبه ??? جمله عاشقانه را روزی??? جای مختلف

       به??? زبان و پیش ??? نفر فریاد زدم??? تای آن رادر??? جمله

           گنجاندم و به ???زبان در???برگ ترجمه کردم ???تای آن را??روز

                 روزی?? مرتبه برای تو خواندم?? تای آن را آموختم وبیش از??تای آنرا  

                 تجربه کردم و ??غروب را از ??سمت به نظاره نشستم در ماه

         ??روزه،بیشتر از??روز ?? باراز تو ?سوال کردم ? سوال من را

     ? مرتبه  در? روز جواب دادی .با ? واسطه ? دفعه تو را ? جا

 دعوت کردم ? ساعت خواهــــش کردم  یک بار گفتی:

                            (((((( دوستت دارم ))))))

دوستان ببخشید  یه مدتی نبودم(نبودیم)

قسمت نظرام سمت چپ تو گل روزا  منتظر شما نشسته


¤ نویسنده: آدلا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 

:: کل بازدیدها :: 
4017

:: بازدیدهای امروز :: 
7

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

مدرسه طلسم
آدلا
من آدلا هستم و گل آفتاب گردون دوست دارم.رنگ صورتی دوست دارم وسکس دهانی

:: لینک به وبلاگ :: 

مدرسه طلسم

:: اشتراک درخبرنامه ::